Garantie

Garantieperiode

Op onze meubelen geven wij 12 maanden garantie.

Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik
  • gebruik voor commerciële doeleinden
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • door professioneel gebruik
  • het werken van hout (zie ook 'Geen garantie op het werken van het hout)
  • krom trekken van hout
Geen garantie op het werken van het hout

Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout. Ook indien meubels buiten gebruikt worden kunnen de planken, afhankelijk van omstandigheden werken. Dit hoort bij een natuurproduct en hierop geven wij geen garantie.


Een klacht of reparatie melden

Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u dit kenbaar maken per e-mail of telefonisch. Neem contact met ons op.
Wij zullen uw klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst van uw email beantwoorden c.q. uitvoeren. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.